۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۹

نخستین نشست «کارگروه پیگیری مصوبات سفررئیس سازمان بهزیستی کشور »به استان فارس

آغاز نظارت عملیاتی بر اجرای مصوبات سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به فارس
 نخستین نشست «کارگروه پیگیری مصوبات سفررئیس سازمان بهزیستی کشور »به استان فارس

در پی سفر ارزشمند معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان فارس، نخستین نشست «کارگروه پیگیری مصوبات سفر» با هدف شتاب‌بخشی به اجرای تعهدات و ارتقای سطح خدمات حمایتی در مناطق هدف، به ریاست حمید گودرزی، مدیرکل بهزیستی فارس دوشنبه اول تیرماه برگزار شد.

نظارت بر اجرای دقیق مصوبات استانی و شهرستانی
این نشست که با حضور معاونین، ریئس حراست و کارشناس دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد  و مدیر روابط عمومی برگزارشد، بر سه محور کلیدی تمرکز داشت:
۱. پیگیری تخصصی مصوبات سفر به شهرستان‌های اقلید و خرم‌بید:بررسی روند تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه‌های زیرساختی در این دو شهرستان.
۲. بررسی خروجی‌های شورای راهبری بهزیستی: تطبیق اقدامات صورت گرفته با استراتژی‌های کلان سازمان در سطح استان.
۳. پیگیری مصوبات شورای اجتماعی استانداری: هم‌افزایی با نهادهای حاکمیتی استان جهت تحقق مطالبات مددجویان.

تأکید بر شفافیت و سرعت در خدمت‌رسانی
حمید گودرزی، مدیرکل بهزیستی فارس، در این جلسه با اشاره به این که تمامی واحدهای تابعه موظف به ارائه گزارش‌های دقیق و مستند از پیشرفت مصوبات هستندافزود: هدف از تشکیل این کارگروه «تبدیل مصوبات  به خدمات ملموس برای مددجویان» است وی همچنین  بر لزوم رفع چالش ها و پیگیری مستمر در مسیر اجرای دستورات ریاست سازمان تاکید کرد.

لازم به ذکر است این جلسات به صورت مستمر تا تحقق کامل تمامی بندهای مصوب سفر ریاست سازمان بهزیستی کشور به استان فارس ادامه خواهد یافت تا شاهد تحولی چشمگیر در حوزه‌های توان‌بخشی، مسکن و معیشت جامعه هدف در شهرستان‌ها و سراسر استان باشیم.

#بهزیستی_فارس #پیگیری_مصوبات #دکتر_حسینی #اقلید #خرم_بید #شفافیت_در_خدمت #حمید_گودرزی

کد خبر 189399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد